Відсотки. Середнє арифметичне.


25.03.2020

Поняття про відсотки.

Завдання 1.
Опрацювати § 42, ст. 244. Переглянути відеоуроки:







Записати в зошит короткий конспект.



Завдання 2.
Виконати № 1500, 1502, 1504.
____________________________________
27.03.2020

Знаходження відсотків від числа.

Завдання 1.
Опрацювати § 42, ст. 244.







Завдання 2.
 Виконати № 1516, 1518. 

Завдання 3. 
Пропоную вам попрацювати спільно!
Зайдіть за посиланням ТУТ, та створіть власний слайд за зразком (Зразок - це слайд 2), а саме впишіть факти із повсякдення, де згадуються відсотки та підпишіть слайд (Прізвище та ім'я), можна додати відповідні малюнки на ваш смак.




Любі мої учні, дякую вам, що плідно працювали здобуваючи освіту! Але попереду канікули! Тож бажаю вам гарного відпочинку та міцного здоров'я!
До зустрічі!!!


_______________________________________
06. 04. 2020


Знаходження відсотків від числа. Розв'язування вправ.


Завдання 1. Повторити § 42, ст. 244. 

Завдання 2.  Виконати № 1519, 1522,1531.
 Фото виконаних завдань надіслати на електронну пошту вчителя (333yuliya333@gmail.com).
_______________________________________
07. 04. 2020

Знаходження відсотків від числа. Розв'язування вправ.


Завдання 1. Повторити § 42, ст. 244. 

Завдання 2. Виконати тестування на платформі "На урок" 
(Самостійна робота)
Для цього:
  • Перейти за посиланням
  • Ввести код доступу
962448
та своє прізвище та ім'я.

Зверніть увагу, що зараховуватиметься лише одна спроба. В разі виникнення технічних проблем заповнюйте форму

"Зворотний зв'язок".
_______________________________________

08. 04. 2020

Знаходження числа за його відсотком.


Завдання 1. Перегляньте відеоуроки:







Завдання 2. Прочитайте § 43, ст. 251.

Завдання 3. Дайте письмово відповіді на питання в кінці параграфу.

Завдання 4. Виконайте № 1549.

Фото виконаних завдань надіслати на електронну пошту вчителя (333yuliya333@gmail.com).


_______________________________________

10. 04. 2020


Знаходження числа за його відсотком. Розв'язування вправ.

Завдання 1. Повторити § 43, ст. 251.
Завдання 2. № 1553, 1555, 1558 (додатково).

Фото виконаних завдань надіслати на електронну пошту вчителя (333yuliya333@gmail.com).


_______________________________________

13. 04. 2020

Розв'язування задач на відсотки.

Завдання 1. Повторити § 42, ст. 244 та § 43, ст. 251.
Завдання 2. Уважно перегляньте відео:










Законспектуйте задачі, які було розібрано у відео.


_______________________________________


14. 04. 2020

Розв'язування вправ. Самостійна робота.

Завдання 1. Повторити § 42, 43, ст.244, 251.
Завдання 2. Виконати тестування на сайті "Всеосвіта" 
(Самостійна робота)
Для цього:
  • Ввести код доступу dmt645
та своє прізвище та ім'я.

Пропоную вам перглянути чи встигли ви все виконати.

Дошка досягнень учнів 5 класу.
Якщо ви вважаєте, що така дошка необхідна, то напишіть про це в коментарях. Дякую за співпрацю.

_______________________________________

15. 04. 2020

Середнє арифметичне.

Завдання 1. Прочитати § 44, ст. 255 та переглянути відео:





                         



Завдання 2. Дати письмово відповіді на питання на сторінці 256(в кінці параграфа).
Завдання 3. Виконати №1586, 1587, 1591 (додатково).
Фото виконаних завдань надіслати на електронну пошту вчителя (333yuliya333@gmail.com).
______________________________________

17 . 04. 2020

Середнє значення величини.

Завдання 1. Повторити § 44, ст. 255.
Завдання 2. Переглянути відео:





Завдання 3. Виконати № 1582, 1589, 1601 (додатково).
Фото виконаних завдань надіслати на електронну пошту вчителя (333yuliya333@gmail.com).

З наступаючим Великоднем!!! Залишайтеся дома та будьте здорові!!!

______________________________________

21.04.2020

Вправи на всі дії з десятковими дробами.

Завдання 1. Повторити правила виконання дій з десятковими дробами.
Завдання 2. Переглянути відео:


Завдання 3. Виконати інтерактивні вправи війшовши на сайт learningapps.org за своїм логіном та паролем.
  • Для початку знайдіть свій логін та пароль за посиланням ТУТ;
  • Перейдіть за посиланням :

  1. Дії над десятковими дробами (пазл);
  2. Дії над десятковими дробами (перегони)

  • Натисніть на кнопку увійти (правий верхній куток);
  • Введіть отриманий логін та пароль, натисніть Увійти;
  • Можна проходити вправу!
______________________________________
22.04.2020

Вправи на всі дії з десятковими дробами.
Самостійна робота.

Завдання. Виконати тестування на сайті "Всеосвіта" 
(Самостійна робота)
Для цього:
  • Ввести код доступу gft895
та своє прізвище та ім'я.

________________________________________
24.04.2020

Підготовка до контрольної роботи.

Завдання 1. Розв'язати завдання:



______________________________________

27.04.2020

Контрольна робота.

Завдання 1. Сподіваюсь ви впорались із завданнями та підготувалися до контрольної роботи. Пропоную вам перевірити як ви впорались!
Відкривайте ФАЙЛ та перевіряйте свою роботу (можна взяти пасту іншого кольору та відчути себе вчителем)

Завдання 2. Отже, до роботи!!!




______________________________________

28.04.2020

Любі учні, ми завершили вивчення теми "Відсотки. Середнє арифметичне". Але перед вивченням наступної теми пропоную вам 

взяти участь в олімпіаді на сайті "На урок". Для цього:


  • Перейдіть за посиланням: https://naurok.ua/start ;
  • Введіть код, який ми з вами записували в щоденники та зошит з інформатики (якщо забули, то напишіть мені на пошту 333yuliya333@gmail.com);
  • Оберіть олімпіаду з математики "Весняна сесія" і працюйте. 
Завдання (олімпіада) на оцінку. Таблиця оцінювання:

100% - 95% - "12";
95% - 90% - "11";
90% - 85% - "10";
85% - 80% - "9";
80% - 70% - "8";
70% - 60% - "7";
менше 60% - "6".
______________________________________


28.04.2020

Мої п'ятикласнички, пропоную сьогодні нам підбити підсумки нашої співпраці. Знаю, що навчатия вдома самотужки ой як нелегко, тому хочу дати вам ще трохи часу аби переглянути пропущений або незрозумілий матеріал.

Обов'язково пройдіть всі тестові завдання та зробіть контрольні роботи!!!!

Якщо ви не впевнені чи виконали ту чи іншу роботу, то подивіться на нашу дошку досягнень внизу.
Уважно читайте всі оголошення!!!

1 комментарий: